Monday, September 18, 2006

Post pre-doctoral

Ya sólo quedan dos semanas para la entrega de la primera versión oficial de mi doctorado. El librito se va a titular, seguramente, "Aspects of feedback and noise in VCSELs".

Aún tengo que cambiar muchas cosas dentro del texto pero la estructura de la tesis ya está perfectamente definida. Estoy más que satisfecho con los siete capítulos que me he sacado de la manga. Reconozco que me gustaría que los resultados fueran más claros, pero hay que ver lo complicados que son los dichosos láseres.

Continuará...

2 Comments:

At 12:59 PM, September 20, 2006, Blogger carvajo said...

felicidades chico!
ya se ve que poco a poco avanzas! aver si no te sacan muchas pegas a todo lo que te has sacado de la mangaa
mmmmm...

 
At 3:45 PM, September 20, 2006, Anonymous Anonymous said...

Aish…uns acaben i els altres comencen! Això casi que ja ho tens! Ànims!
Jo estic ara demanant les beques de doctorat i es un infern! Per què ho fan tot tan complicat? El MEC es ceba demanant que emplenem documents quan tenen accés a tot! Com pots veure segueixo tant “cabrejada” amb la burocràcia com abans.. La veritat es que cada vegada se’m fa més costa amunt això del doctorat i mira que no he començat. Espero que aquest desànim sigui fruit d’un desequilibri hormonal i que prompte em torni el meu optimisme característic...Aish...Bé, un “urra” per tu! Jo continuo fent el projecte de tesis per a les administracions!

 

Post a Comment

<< Home